... گنجینه ادب

... گنجینه ادب






حکایته عاشقانه من کوتاست...

من عاشق او بودم

و..!

او ...


نظرات  (۳)

چه تصویر زیبایی
پاسخ:
تشکر عزیز ...
جمع می ‌بندیش با حس ات، خیالت، شعرهات
عشق تفریق است و از آمار میکاهد تو را ...

بدتر است از زخم شمشیر به زهر آلوده ای
اینکه میخواهی کسی را که نمیخواهد تو را ...
پاسخ:
اینکه میخواهی کسی را که نمیخواهد تو را ...
سلام.
چه وبلاگ خوبی دارید. واقعا لذت بردم.
خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنی.
من یه نسخه پیچم. یعنی تو داروخونه کار میکنم. توی وبلاگم اتفاقات جالبی که تو داروخونه برام اتفاق میوفته رو یادداشت میکنم. منتظر حضور گرمتون هستم. 
پاسخ:
آًقای نسخه پیچ ممنون از این که به وبم سر زدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی