... گنجینه ادب

... گنجینه ادب






می خواهم دنیــا را بدهم برایم تنگ کنند

به اندازه
"آغــوش " تو

تا وقتی به آغوشت می رسم

بدانم همه دنیا از آن من است


پـــــــــــدرم ...


*************************


"حقیقت نوشت :"

قدر پدر و مادر رو تا وقتے کنارتون هستند بدونید

تا مجبور نشید یک روز با حسرت به جاے

خالیشون ...

نگاه کنید ...

نظرات  (۶)

میلاد مسعود اولین کوکب رخشان سپهر ولایت وامامت

 بر عاشقان و شیفتگان حضرتش مبارک.
پاسخ:
عید بر شما و خانواده محترمتان مبارک

پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست


با تشکر از وب بسیار عالیتون
عید شما هم مبارک

پاسخ:
آقا محمد عزیز
عید بر شما و خانواده محترمتان هم مبارک باشه

ممنون بزرگوار

به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات میگردم

اما هیچ کلمه و واژه ای نمیتواند عظمت حضور تو را در زندگی من وصف کند

فقط میگویم ” دوستت دارم پدر ” روزت مبارک



واقعا جای تقدیر داره
اگر اجازه بدید من از مطالبتون استفاده کنم

پاسخ:
تشکر بزرگوار
ممنون از اینکه وب منو انتخاب کردید

خیلی هم عالی میشه
کل مطالب وبم در اختیار شماست
خورشید هر روز دیرتر از پدرم بیدار می شود

اما زودتر از او به خانه بر می گرددبه سلامتی هرچی پدره …


خیلی خیلی عالی بود
مطالب وبتون فوق العاده جذاب و زیبا هستن

پاسخ:
تشکر بزرگوار
حُسن نظر شماست
عید بر شما هم مبارک باشه ان شاءالله
گفــت : با پدر یه جمـــله بســـاز
گفتــم: من با پدر جمله نمیســازم ،

دنیــــــــامو می سازم



واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم
واقعا عالیه
خدا قوت برادر

پاسخ:
آقا احسان شرمندم میکنی
تشکر برادر عزیز


میلاد با سعادت سلطان عشق بر شما
و
پدر محترمتان مبارک باشه

خدایـــا !
به بزرگیـــــت قســـم …
توعکس های دست جمعی …
جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار …

آمیـــــن


وبت خیلی عالی دوست عزیز

پاسخ:
منم تشکر میکنم علی آقای عزیز

میلاد با سعادت سلطان عشق بر شما
و
پدر محترمتان مبارک باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی